2009. március 8., vasárnap

Egy messzi-messzi galaxisban...

Nos, én, mint ennek az egész blognak az agyszülője, neki is kezdek valami kis bemutatkozó írásának. ^^ Mi 6an felnőttkorunk hajnalán úgy döntöttünk, hogy továbbadjuk azt, amit a konyhában tanulunk. Talán lesz valaki, aki hasznát veszi a tanácsainknak, vagy éppen tanul a bénázásainkból. :D Különböző személyiségek vagyunk, így kedvenceink is mások, vagyis a receptjeink is nagyon különbözőek lesznek, de egy dolog mindannyiunkban közös, mind szívvel írjuk le ide azt, amit tovább kívánunk adni. :)

Most pedig mindenki szól egy-két szót magáról, hogy azért ne legyünk teljesen ismeretlenek. :)
Kezdem is én (Brigi). Szóval, amit rólam érdemes tudni az az, hogy egy 20 éves, Pécs közelében élő lány vagyok, aki szeret sütni, de a főzésben nem jeleskedik. ^^" Szeretem az animéket, de a mangákat még jobban. Hobbim az írás, de szeretek olvasni és fordítani is. ^^ A linkek között mindent meg lehet találni tőlem. :)

Helló mindenki! ^^ Bár itt jadett névvel szerepelek,
polgári nevem Eszter/Eszti. :) Majdnem 20 éves tanuló vagyok, szintén Pécs közeléből. :) Szeretek sütni-főzni, bár inkább sütni. :D Az esetek nagy százalékában sikeres a végeredmény, bár volt rá példa, hogy nem olyan lett a külcsín, mint szerettem volna. XD A lényeg, hogy próbálkozni kell. És szívvel-lélekkel munkálkodni a konyhában. Abból baj nem lehet. :D Hobbim még a rajzolás, fordítás, olvasás. Minden mennyiségben, minden félét. Regények, novellák, mangák!! :) De szívesen veszem az új dolgokat. Sose lehet tudni mit szeret meg az ember. :)

És folytatnám is a sort, én, Arvael. Fenti barátnéimmal ellenkezőleg én Pesten élek és lassan már 22 éves leszek! Tudom, tiszta öreglány x'D Ami az étrendemet illeti, "tészta-tésztával" - ahogy Anyuék mondanák - és néhány olasz tészta receptet is már kipróbáltam *.* A süti-készítésre és a bátrabb próbálkozásokra csak az utóbbi időben kaptam rá, de eddig nagyon élvezem! Szerintem a kulcs az, hogy gyakorolj és ne add fel, valamint (és ez naaaagyon fontos), hogy szeretettel készítsd el az ételeket. Egyszer egy filmsorozatban (igen, Muci, a kedvenced, A Palota Ékköve) azt mondta az egyik szereplő, hogy mindig úgy készíti az ételt, hogy közben azoknak a mosolyára gondol, akik elfogyasztják majd. Ez nagyon megragadott édesanyám szavai mellett. Mindenesetre ezen kívül nagyon szeretek írni, olvasni, a zenét, a nyelveket és a Távol-keleti, valamint az ír kultúrát. Ó, és néhanapján rajzolgatok is, ha időm engedi, igaz, a rajzaimat ritkán mutogatom^^" És most már végzek is, mert nem hagyok helyet a többieknek^^" Ja, az írásaimat nekem is a linkek közt megtaláljátok (AFS és FFNet). Ja mata!

Hali süti sütők! Sora vagyok. Lassan ballagok a 20. életévem felé a főváros és Pécs közötti ingázások közben. Hála az egyetemnek (és még sok minden másnak is), mi hatan barátnők lettünk és létrehozhattuk eme blogot. Szeretek sütni és főzni is bár, ha választani kell akkor a sütést mondanám kedvencemnek. Ikertesómmal, a jelenlévő Amy-vel, sok receptet kipróbáltunk már több-kevesebb sikerrel. Ezekhez fogunk nektek tanácsokat adni ahhoz, hogy az elkészült alkotások igazán finomak legyenek. Ám nem csak a konyhában szeretek forgolódni. Szeretek olvasni, filmezni és imádom az animéket. Az animék jóvoltából megismerhettem a japán kultúra egy részét és sok érdekes emberel ismerkedhettem meg. Remélem receptjeinkkel még azok is kedvet kapnak a sütéshez, akik eddig nem nyúltak habverőhöz.^^ Sok sikert kívánok mindenkinek. Pusssz.

Üdv mindenkinek! Amy vagyok! Arvhoz, Mucihoz, és Sorahoz hasonlóan pesti lakos és hála a sulimnak lassan piliscsabai lakos is. Azt hinné az ember, hogy a sok utazástól megjön az ember kedve a sportokhoz, de mint kiderült, ugyanolyan lusta maradtam, mint voltam. XD Kedvenc időtöltéseim: olvasás, filmezés, mozi, barátok (csajos bulik páwör!!), animék, és az örök kedvenc: VÁSÁRLÁS! Igaz csajok? :D És ha minden jól megy, megoszthatom veletek a világ legfinomabb sütijének receptjét! "Itt és most" :D (Stephen King : A Talizmán)

Egyszer volt, hol nem folt... Vagyis, hopp, izé, rossz szöveg ^^" Fara-chan desu yooooo! Eddigi rövidkének mondható vérszőke éveim során már sikerült elvégeznem a gimnáziumot és most épp az egyetemen írtom a népet. Bár, néha van egy olyan érzésem, hogy még az óvodához is kicsi vagyok XD Többek közt jelszavaim közé tartozik: az "Amit megtehetsz ma, halaszd holnapra!" és "A zseni átlátja a káoszt!". A konyhában is tevékenykedem serényen (egy évesen például ugródeszkának néztem a konyhaszekerényt XD) bár, ez nem mindenkinél arat osztatlan sikert, mindinkább osztályharcot, lázadást és véres háborút. Országomat egy lóért! Vagyis pászkáért! Vagyis ehető sütiért...! Izé... Hagyjuk ^^" Süti fanatizmusomat mi sem bizonyítja jobban, hogy az ASE (A Sütikért Egyesület) tiszteletbeli alelnöke vagyok, a sütik rettenthetetlen őre és szent védelmezője! *hős póz* Mi, a rettenthetetlen ötszörsült és az elégetett, célul tűztük ki mások sütijének megsütését, felsütését, kisütését, lesütését, összesütését, szétsütését és én, a Vérszőke Höri császár, pedig a saját magam felsülését eme blog talapzatán! Ave Süti! A süti szent, a süti jó, a süti finom és a sütit ne felejtsd majd el ledolgozni a szobabiciklin!

Ámen. :D

2 megjegyzés:

  1. "(és ez naaaagyon fontos), hogy szeretettel készítsd el az ételeket. Egyszer egy filmsorozatban "
    Spongya Bob is így készítette a herkentyű burgereket :D

    VálaszTörlés
  2. Akkor biztosan nagyon finomak voltak :P

    VálaszTörlés